Ομελέτα φούρνου

H ομελέτα φούρνου είναι μια γρήγορη, υγιεινή και έξυπνη πρόταση για βραδυνό γεύμα που περιέχει όλα τα απαραίτητα μακροθρεπτικά συστατικά.

Δεδομένου ότι είναι το τελευταίο γεύμα της ημέρας και δεν πρόκειται να ξαναφάμε για τις επόμενες 8 ώρες, το βραδινό γεύμα είναι σημαντικό. Τόσο για την ρύθμιση του βάρους μας, όσο για τη ποιότητα του ύπνου μας αλλά και για τη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα μας.

Είναι απαραίτητο λοιπόν το βραδινό μας να περιέχει και τα 3 μακροθρεπτικά συστατικά ώστε να είναι ένα πλήρες γεύμα. Και η συγκεκριμένη ομελέτα φούρνου καλύπτει όλες τις απαιτήσεις!

Περιέχει υδατάνθρακες που θα εξασφαλίσουν μια σταθερή πορεία απελευθέρωσης της γλυκόζης στο αίμα. Επίσης, περιέχει πρωτεΐνες για να δώσουν την ποσότητα των απαραίτητων αμινοξέων που χρησιμοποιεί ο οργανισμός για τη δημιουργία, διατήρηση και επισκευή των κυττάρων και του μυϊκού ιστού. Μην ξεχνάτε ότι όταν το γεύμα μας περιέχει πρωτεΐνη, χορταίνουμε και περισσότερο!

Ακόμα, η συγκεκριμένη ομελέτα φούρνου περιέχει καλά λιπαρά (μονο- και πολυ- ακόρεστα), τα οποία χρησιμοποιούνται από τον οργανισμό για ενέργεια όπως επίσης και φυτικές ίνες οι οποίες θα δώσουν τη δυνατότητα να έχουμε επίσης μεγαλύτερο το αίσθημα του κορεσμού.

Υλικά που θα χρειαστείτε για την ομελέτα φούρνου

  • 3 αυγά
  • 2-3 φέτες γαλοπούλας
  • 3 κουταλιές της σούπας τυρί τριμμένο
  • Λαχανικά της αρεσκείας σας
  • 3 κουταλιές της σούπας φρέσκο γάλα
  • Λίγο βούτυρο για να αλείψετε το ταψάκι

Εκτέλεση

Ξεκινήστε προθερμαίνοντας τον φούρνο σας στους 180 βαθμούς.

Στην συνέχεια, χτυπήστε πρώτα καλά τα αυγά και στη συνέχεια προσθέστε όλα τα υλικά και ανακατέψτε.

Βουτυρώστε το ταψάκι, ρίξτε μέσα το μείγμα και ψήστε την ομελέτα φούρνου για 10-15 λεπτά. Εξυπακούεται ότι στην ομελέτα σας μπορείτε να βάλετε όποιο άλλο υλικό θέλετε.

Το βραδινό γεύμα καλό θα είναι να μην καταναλώνεται αμέσως πριν κοιμηθείτε. Προτιμήστε να το καταναλώσετε λίγες ώρες πριν, ώστε να έχει προλάβει ο οργανισμός να χωνέψει.

Καλή απόλαυση!

Πηγή neadiatrofis.gr