Μπρουσκέτες με σαρδέλα ψητή

ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Διατροφική αξία σαρδέλας 

Σαρδέλες! Νόστιμες, υγιεινές, μεσογειακές, πλούσιες σε ασβέστιο και πλούσιες σε ω3 λιπαρά οξέα, που είναι τόσο απαραίτητα για την υγεία της καρδιάς μας.

Τρόποι κατανάλωσης

Τι να πρωτοπούμε για αυτό το μικρό ψαράκι που το βρίσκουμε σε αφθονία στην χώρα μας. Μπορείτε να τις καταναλώσετε με διάφορους τρόπους. Ωμές-μαριναρισμένες, ψητές στην σχάρα ή στον φούρνο, με ντομάτα όπως και στην συνταγή μας, με λαδορίγανη, ακόμα και τηγανητές. Επιπλέον μην ξεχνάμε ότι όταν την καταναλώνετε με το κόκαλο τότε αποτελεί πολύ καλή πηγή πρόσληψης ασβεστίου.

Η συνταγή μας… ένα πλήρες γεύμα

Ο συνδυασμός ντομάτα, ψωμί και ψάρι είναι ένας ιδανικός, νόστιμος και υγιεινός συνδυασμός. Οι θερμίδες αυτού του πιάτου είναι αρκετά χαμηλές. Για να δημιουργήσουμε λοιπόν ένα πλήρες γεύμα, μπορούμε να το συνοδεύσουμε και με μια πλούσια σαλάτα. Επίσης μπορούμε να φροντίσουμε το ψωμί να είναι ολικής αλέσεως, έτσι ώστε να εμπλουτίσουμε την διατροφή με φυτικές ίνες και να νιώσουμε κορεσμό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Καλή απόλαυση!

Πηγή: mednutrition.gr